Mallorcanytt.com - Mötesplatsen för alla oss som älskar Mallorca
Här annonserar privatpersoner alltid gratis. Vill du nå skandinaver är det på Mallorcanytt.com du bör synas.
Är du en företagare som vill synas på Mallorcanytt.com? Hör av dig: jonas.eriksson@mallorcanytt.com
Tips på hudvårdssalong?
  • Hej,

Skulle bli tacksam om någon kan rekommendera en bra hudvårdssalong i Palma eller Calvia-området.

Stort tack på förhand!

/Fia
  • 4 Kommentarer sorted by
  • Hej Fia,

AigoMarina är bra. Ligger i Palma centrum Här kan du kolla in deras hemsida:
    http://www.aigomarina.net/

Barbro
  • Hej, min dotter har öppnat en bra hudvárdssalong för ngra veckor sedan. Den ligger vid Andrea Doria, "No más Vello", precis i hörnet av Optica la Ronda, pá gatan Vasco di Gama nr 9 , mellan Marques de la Cenia och Andrea Doria. Välkomna dit ! Bra priser :)

MVH

Rebecka
  • Salong Denise i Portals Nous med svenska Denise. Toppen!
    Mvh
    Kerstin
  • Hej Rebecka!

Hyr din dotter ut stolar? Jag är diplomerad makeupartist och nagelterapeut och planerar att flytta till Palma vid årskiftet. Jag behöver ett jobb, heltid/deltid, anställd eller egen spelar ingen roll, jag driver idag eget på en stor salong i Västerås och har lång erfarenhet. Om det finns intresse så maila mig gärna så kan jag berätta mer om mig själv samt bifoga cv och portfolio. Eller om nån vet andra ställen/salonger att höra av sig till?
    MVH Daniela
    danielasallanto@hotmail.com

Välkommen!

Du är inte inloggad/registrerad. Logga in via knapparna nedan. Eller klicka på Registrera dig för att skaffa ett konto.

Logga in med Facebook Logga in med Google Logga in med OpenID